Birben1- Damla_eflin bir sorun oluşmuş belli bazen kan alınan tüplerde sorun olabiyor pıhtılaşma olabiliyor
gencmom_ Ezgikrkl 0.3 diye bi değer yoktur kime sorarsan sor çıkarsa da hiç kimse gebelik var denilmez 5 veya 5 üstü olması lazım