Ezgikrkl Damla_eflin Evet 0′ın üstünde olursa hamilesiniz 0′ın altındaysa hamile değilsiniz demektir hayırlı olsun 🥰
Damla_eflin Ezgikrkl teşekkür ederim ama hamile olan ben değil kız bebegim küçük daha 🤣 ama hamilelik yokmuş sağlık olsun kuzenim çok istiyordu nasip değilmiş
gencmom_ Damla_eflin evet canım 0 değil. 5.20 mesala yada 7.2 5 bile gebelik var demez doktorlar takip edelim der
gencmom_ Ezgikrkl 0.3 diye bi değer yoktur kime sorarsan sor çıkarsa da hiç kimse gebelik var denilmez 5 veya 5 üstü olması lazım
Damla_eflin Damla_eflin https://imagesupload.net/image/bm1L Kizlar Peki Böyle Birşey Çıktı Bugün Bu Ne Anlama Geliyor