meltemcg bir postta biri köpeğini salmış gezsin diye tasmasiz sonra ölüsünü bulmuştu komşularından şüpheleniyordu. Ben de köpeğin tasmasiz tek başına salınması çok tehlikeli köpekten korkan olur köpek sevmeyen olur bir sürü insan var ya da köpeğinize araba çarpar çocuklar ona zarar verir her türlü kötü bir durum dediğim için ne demek köpek sevmeyen, köpek sevmiyorlar diye öldürmeleri mi lazım diye sanki komşularını savunmusum gibi düşmanı ilan edilmiştim 🤷 halbuki tasmasiz bırakmanın köpeğe ve çevreye zararlarını soylemek.istemistim