sanli17 36 gün ilk doz için erken değil mi ki? Biz 2. Ayda yaptıracaktık hafif burun tıkanıklığı olduğu için 3. Aya atılmıştı.
Ateş vs yapmadı ertesi gün biraz daha huzursuzdu. Normalde de sakin bir bebek değil zaten çok fark etmedi yanide bana erken geldi sanki