sanli17 Kızlar dün bebeğime rotavirüs aşısı vuruldu ateş kaç günde geçer birde huzursuzluk var sizde ne gibi etkiler oldu ateşi ne zaman düşer bilginiz var mı
Mrvsmt2502 sanli17 benim bbeğimde hiç etkisi olmadı ama hemşire 2 3 gün ateşlenebilir ishal olabilir demişti
umutluanne06 sanli17 ateş ile ishal olabilir demişti ama ikiside olmadı huzursuzluğu az da olsa oldu oda normal
Fer4hh sanli17 sizi korkutmak istemem ama ikizlerim vardı rotayı yaptırıyım dedim bin pişmanım yaklaşık 2 ay sonra rota oldular ve günde 8-9 ishal iştah yok kilo verdiler sıvı kaybı aşılara olan güvenim okadar kırıldı ki benim inşallah siz yaşamazsınız
aynenncnmmm sanli17 36 gün ilk doz için erken değil mi ki? Biz 2. Ayda yaptıracaktık hafif burun tıkanıklığı olduğu için 3. Aya atılmıştı. Ateş vs yapmadı ertesi gün biraz daha huzursuzdu. Normalde de sakin bir bebek değil zaten çok fark etmedi yanide bana erken geldi sanki
sanli17 Fer4hh inşallah yaşamam ya o kadar hassaslaştım ki gözüm gibi bakıyorum huzursuz olunca kötü hissediyorum kendimi size de çok geçmiş olsun canım
Aminamoms Bizde yaptırdık geçen hafta mahvoldu çocuğum ilk doz da hiç bişey olmamıştı ama bunda ağzının içi yara oldu ishal kusma hepsini yaşadık poposu aşırı derecede pişik kaç gündür geçirmeye çaışıyorum meme de emiyo göğsüm bile yara oldu anlamadım
sanli17 Aminamoms çok geçmiş olsun canım iki gecedir mahvoldum bende huzursuz ağlıyor altı temiz karnı tok anlayamadım
Aminamoms sanli17 çok sağol canım size de çok geçmiş olsun . Valla biz hala düzelmedik diş sıkıntımızda var şu sıra baş bölgesinde sıcaklanması var sürekli huzursuz mız mız uyuyamıyo tuhaf haldeyiz kaç gündür her şey üst üste geldi sanırım 🥹