Eymi merhabalar öncelikle şimdiden çok geçmiş olsun. Bizim 2 ameliyatımızda da sonda olmadı kasığın 2 parmak üstünden yapıldı ameliyattan sonra 2 saat kaldık sanırım odaya geldiğinde serum takılmadı yemek yemesi için beklediler yemek yedi kusmayınca taburcu oldu benim oğlumda şuan 3,5 yaşında 2 ay önce oldu 2.hidrosel ameliyatını ameliyata götürmeden önce odaya gelip şurup gibi bişey içirdiler onu içince biraz sakinleşti sonra ameliyathane kapısından aldılar.ameliyattan sonra biraz ağladı ama sanırım korktuğu içindi hastaneden çıkar çıkmaz arabaya binince sakinleşti eve gelince oyununa kaldığı yerden devam etti