Deletedmom104 ameliyat yarım saat 40 dakika gibi sürüyor.minik bir kesi vardı sadece yapıştırma tekniğiyle yapıştırılmıştı.Ben ilk ameliyat olacağı zaman çok korkmuştum nasıl olacak diye genel anestezi altında yapılmıştı çok şükür hiç korktuğum gibi olmadı gayet rahat geçti. Benim oğlum çok ağlamıştı hastanede biz acaba canı mı acıyor diye düşünmüştük meğerse hastaneden korkmuş hastaneden çıkar çıkmaz susmuştu eve gittik oyun oynamaya koşturmaya başladı hiç ağlamadı çok kolay geçmişti ameliyat süreci