Gulcinavci 9 aylığız ve 2.aydan itibaren mama reddi yaşıyoruz hala zorla içiyor ek gıdayı da yemiyor mamayı aylardır sdve uykuda içti tam 1 saat sürüyor içmesi gündüz uyanıkken ilaç şiringayla veriyorum onu da isterse içiyor istemezse içmiyor,her marka mama biberon denedik sonuç değişmedi bizde,forumdaki tüm mama reddi paylaşımlarını okumuşumdur düzelen de var hiç sevmeyen dr umarım sizinki duzelenlerden okur.33 yaşındayım 2.bebegim hayatimin en zor dönemi diyebilirim son olsun inşallah rabbim kimseye yaşatmasın bunu saçlarım beyazladı bu yaşta hastalıkları ayrı tutuyorum fakat bu çok zor bsy hatta en zoru umarım çözülür bi an önce 😔🌸