4.ayımızdan itibaren biberon reddimiz vardı mamadan dolayı olduğunu düşünmemiştim. Hip, aptamil, sma, bebelac, golden goat bu mamaların sütlerinin hiçbirini sevmedi. Şaka gibi resmen mama sevmeyen bir bebeğim var kaşıkla veriyorum yok şırıngayla veriyorum yok mesele biberon değilmiş mamadaymış, denemediğim mama kalmadı bu mamayı nasıl verebilirim içine ne katıp sevdirebilirim acaba en son golden goat 2 aldım 6,5 aylığız şuan yardımlarınızı bekliyorum.