fatosaslan 2 aylıkken benim bebeğim 3 kolaydı 1855 gram doğdu şuan toparladi klasik bir şey dicem ama belki sütun az olabilir mama desteği vermek istersen ver bence ya da anne sütünü artırmak için ya da kaliteli olması için bir şeyler yapabilirsin onun dışında 2 sylik bebek için başka bir şey önerilmez