necladkc 1pekmom_ ateş yok hırıltı yok burun akıntısı burnunun içinde kalıyor dışarı akan birşey yok ama ishali uzun sürsdir 2 gündür de. Öksürük ve hapşırık başladı bende babası da hastayız