dila93 Merhaba arkadaşlar, 2 aylik Bebegim benden grip kaptı. Dünden beri ateşli, acile götürdük fitil verdiler. Sabah doktora götürdüm, doktor calpol verdi ama ateşi 37.4 te kaldı ve 36 ya asla düşmüyor. Ne yapmam gerekiyor?
Sevvl dila93 benım benegımde 2 aylıkken olmuştu yatırdılar 38 atesı vardı 3 gün gözlem altında kaldım dediler ama prameture idi
1pekmom_ dila93 tekrar doktora gidin, kızım 33günlğkken olmuştu, influenza A ve B var. A olan daha tehlikeli ve yatış gerekiyor, bizim B idi ama çok küçük olduğj için 1gece yatmıştık daha sonra çıkıp evde tedaviye devam ettik
tugbasari248 dila93 daha bugün bebeğime dedi doktor influenza diye 3 ay 27 günlük ilacını alamadım henüz eczanede yokmus nöbetçi olanda elimde calpol var o da inşallah fayda eder bende bekleyeyim yorumlarda bakalım ne diyecekler 🙄
Mommyhann dila93 influanze için ayrı bi ilaç oluyor bizde geçirdik o ilaç iyi geliuor ama 2 aylık bebeğe verirlermi bilmiyorum. Ilık duş aldırın cok iyi gelecektir bebeğinize zıbınla kalsın sadece
dila93 tugbasari248 çok geçmiş olsun saat gece 3, fitil ile anca dusurebildik ateşini. Calpol pek işe yaramadı.
Mommyhann tugbasari248 çok instçı bir ateşi oluyor hastalığın o ilacı kullanmadanda hafiflemiyor biz 3 4 gün ateş çektik ve sonra ilaç baya ilk dozdan etkili olmuştu
tugbasari248 dila93 sizede geçmiş olsun inşallah toparlar bebislerimiz kendilerini ilk kez hasta oluyo bebeğim 3 ay 27 günde full enerjik hareketli bebeğim huysuz canı acıyan ağlayan bir bebek haline geldi bu halini gördükçe kötü oluyorum keşke bebisler hasta olmasa hiç 🥹
tugbasari248 Mommyhann bakalım sabaha kadar calpolle sabit tutabildim ama kesinlikle doktorda söyledi ilaç olmadan olmaz diye birazdan ilk işim eczaneye gitmek
tugbasari248 dila93 çok geçmiş olsun bende bugün başladım ilk dozunu verdim sabah akşamda ikinci kez vereceğim inşallah toparlar gerçekten anneliğin en zor kısmı bu galiba bebeğin için hiç bir şey yapamamak 🥹
dila93 tugbasari248 size de evet analık gerçekten zor. Ben bir de kendim ilk gün hastaydım ayakta 38 atesle zor duruyordum ama bebegime bakmam lazımdı. Şuan annemin kıymetini daha iyi anladım.
1pekmom_ necladkc bizim normal grip belirtileriydi, burun akıntısı hapşırık ve hırıltı vardı, ateş çok yoktu
tugbasari248 dila93 kesinlikle öyle annelik çok zor ben küçükken hasta olunca annem oturur ağlardı anlamazdım neden ağladığını şimdi anlıyorum keske anlamasaydım diyorum ama
necladkc 1pekmom_ ateş yok hırıltı yok burun akıntısı burnunun içinde kalıyor dışarı akan birşey yok ama ishali uzun sürsdir 2 gündür de. Öksürük ve hapşırık başladı bende babası da hastayız