fatma199 Aslaniopbenimicin Benim bebeğim de kusuyordu mama vermeye başladıktan sonra reflüsü vardır demişti doktor reflü karşıtı mama tavsiye etti Ar kullandıktan sonra mama verince kusması geçmişti
Candy_88 Aslaniopbenimicin haklısın ilk kızımın da reflüsü vardı.. Bir ara kilo alamamıştı.. Besledikten sonra hiç ellemiyordum puseti dik yapıp öyle onu en az yarım saat oyalıyordum kucağıma bile alsam kusuyordu.. Gastrotuss diye bir reflü ilacı var doktoruna danışıp kullanabilirsin belki faydası olur.. Geçmiş olsun
Candy_88 Aslaniopbenimicin ben gazını kesinlikle çıkartmıyordum, gazını çıkartmak için sırtına pıt pıt yapmasam mı bile kucağıma aldığımda dik konumda tutsam bile olduğu gibi çıkarıyordu bütün içtiğini.. Alttan çıkarıyordu kendi..
Liliales Aslaniopbenimicin kustuğu için kilo alamamış olabilir sütünüz varsa yetiyordur aslında doktorunuzun tavsiyesine uymak önemli 😊
sanannee Aslaniopbenimicin korkulacak bir durum yok alır Allah’ın izniyle emzirin sonra sütünüzü sağın sağdıkça çoğalır sütünüz sadece mama gitmeyin mamayı da şırınga parmak tekniği ile verebilirsiniz hem emme refleksi kuvvetlenir hemde biberona alışmamış olur 😊
aslann35 asaf23 iki haftadir veriyordum uyutmak icin filan. Emerek daha rahat uykuya geciyordu acikcasi bende rahat ediyordum. Siz yine doktorunuza danisin ama vermesek daha iyi olacak gibi. Sonucta memeden azda olsa beslenmis olucak.