Aslaniopbenimicin canım benim ilk kızımda öyle olmuştu mama başladık kaşıkla ağladığı için biberonla mama verdik, bir aylıkken meme reddi oldu bir daha emmedi, sağarak sütümü arttırdım18ay süt sağıp verdim+mama tabi.. 2.kızımda 12.günde falandı sanırım anca doğum kilosuna yetiştik dr hemen mama dedi bu kez mama vermedim emzirme sonraları sağdım kalanı kaşıkla döke saça da olsa verdim kalan 18günde 1 kilo aldırmayı başardım.. Doktora kalsa mama başlamıştım belki bu da emmeyi bırakmış olacaktı.. Tabi çocuğumu her hafta sağlık ocağında tartmaya götürdüm baktım kilo alıyor doğru yolda olduğumu anladım.. Dediğimi bir dene lütfen.. Mama verebilirsin tabiki ama biberon verme, şırınga, kaşık, kaşık biberonla falan ver..