Yasemin-kckdgn yasminmomy aynen götürecim bu gün de bekleyeyim eğer inmeye başlamazsa yada sertlik dağılmazsa yarın sabahtan göreceğim teşekkür ederim 🙏
yasminmomy Yasemin-kckdgn yok şişlik olmadı ateş de olmadı huzursuz biraz oldu eğer şişlik varsa götürün bi doktora gösterin
Yasemin-kckdgn yasminmomy götürücem içim hiç rahat değil gittikçe şişlik artıyor korktum bide bacak kol muhabbetinden 😔
Yasemin-kckdgn Kdm 2 sini aynı bacaktan diğerini de öbür bacaktan yaptı uyuyor şuan uyansın götürücem gittikçe şişiyor beynim yandı kol bacak olayından sinir oldum şuan😔
Kdm Yasemin-kckdgn aşı sonrası ağrı olması normal ama düşünsenize bizim bile ağrı oluyor . Kötü düşünmeyin sizin stresiniz bebeğinize de geçer o da etkilenir birkaç güne geçer zaten . Biz hem özel devlet aşılarını yaptırıyoruz her şey sağlıklı olmaları için
Yasemin-kckdgn Kdm bende aksatmıyorum ama çok gerildim bazı arkadaşlar koldan yapıldı demiş niye faklı yapıldı ki kafama taktım huzursuz oldum iyice 😔
Kdm Yasemin-kckdgn aynı bacaktan iki tane yapınca şişmiş anlaşılan siz yine de bi götürün bakalım ne dicekler
Yasemin-kckdgn Yok mu aramızda ebe , hemşire arkadaş neden bazılarımıza koldan bazılarımıza bacaktan yapıldı bu aşılar gerçi götürücem çocuk uyanınca ama şuan içim içimi yiyor😔
Cansuarel6 Yasemin-kckdgn benim bebeğim de ikisini bir koldan diğerini de diğer oldu ben de çok merak ettim ama galiba deri altı olması yeterli ha kol ha bacak ne olacak ki sonuçta yumuşak doku olması yeterli geliyor galiba
Cansuarel6 Yasemin-kckdgn aşı ile ilgili ebeveynlerin en merak ettiği sorulardan biri 12 ay aşısı koldan mı bacaktan mı yapılır sorusudur. Bir yaş aşısı koldan yapılabileceği gibi bacaktan da yapılabilen bir aşı türüdür. Bu aşı kas içine enjekte edilerek uygulanan bir aşıdır. Böyle bir bilgi var internette
Ezzzzi Yasemin-kckdgn şişer paniklemeyin , bizim ki aşıdan sonra hasta oldu , biraz bağışıklık da düşürüyor bence , aşılar çok gerekli , aynı zamanda da zor tabi
Yasemin-kckdgn Ezzzzi teşekkür ederim bende beklemedeyim şuan stabil eşimde panik yapma yarın götürürüz dedi bakalım şişlik büyürse yada sertlik dağılmazsa götürücem👍
Cansuarel6 Yasemin-kckdgn benim bebeğimin de 6 aylık asisiydi galiba vurulurken bacağını çekmişti ele gelen bı şişlik kalmıştı ama zamanla geçti eğer hareket ettirdiyse çırpınırken o yüzden olmuş olabilir
Yasemin-kckdgn Arkadaşlar internette aşıların 2 yaşa kadar bacaktan yapılması daha uygundur yazıyor ama deri altı olması yeterli sanırım🙏