Kdm sürekli mız kız ayağına dokundurtmuyor bide psikojik mi yaptım bilmiyorum bacağını kasıyor sanki bu aşılardan nefret ediyorum ya neye güveneceğimi şaşırdım hiç yaptırmak istemiyorum ama ondan da korkuyorum ya bişey olursa diye her aşı da 3,4 önceden stres oluyorum çocuklarımızı deney tahtasına çevirdiler gibi geliyor 😔