Bilgekpn 33+5 le doğum yaptım bebeğim 20 gün küvezde kaldı, sonrasında beslenme kaynaklı 2 kez daha yoğunbakıma girdi. Şimdi beşiğinde yanımda. O günleri geride bıraktık çok şükür. Kavuşacağınız günü düşünün. Şimdi orda olması sağlığı için sonuçta. En kısa zamanda kucağınıza alırsınız inşallah