lamiakus
Merhaba,
Benim bebeğim 7 aylık olmak üzere ve 2 aylık oldugundan ber düzenli regl oluyorum. Regl olmadan 2 gün önce hissediyorum sütümde azalma oldugunu, dönem bitene kadar ara ara huzursuzlanıyor bebeğiö memede. Doktorumla görüştük. Her kadında değil ama bazılarında hormonlar değiştiği için o dönemde görülebiliyormuş. Yalnız hiç korkmayın geçici bi süreç inanın normale dönüyor. Tavsiyem bıkmadan bebeğiniz memede huysuzlandıgında akışı begenmediğinde bıkmadan usanmadan meme değiştirmeniz. Böyle böyle atlatıyorum o dönemleri ben. Bir kaç kere buzluktaki sütümden vermeye calıstım ama biberon vs kabul etmediği için almamıştı. Zor bi dönem oluyor evet ama inanın geçiyor🌸