lamiakus korkma canım, stres yapıyorsun bu da etkiliyor sütünü. Benim kaç kere sütüm kesildi bu stres yüzünden. Çok pişmanım çok. Şarıl şarıl akan goguslerim vardı. Bir strese girdim ertesi gün minicik meme ile uyandım ve tek damla gelmedi. Sürekli bebeğimi emzirdim çok şükür 2 güne geldi sütüm tekrardan. Araxa yine gidiyor o da benim bebeğim çok aktif emen bir bebek olmadığı jcin korkma yani terbiye olmuştur göğüslerin emzir sen hep