Hatciiii bizim başımıza çok talihsiz olaylar geldi aden 40 derece ateşlendi sonra diş çıkarma agrıları derken bide atak haftasındaydı 3 4 gün hastanede sabahladık daha sonra kızım alerjik reaksiyon geçirdi 2 kere yine hastanede kaldık tabi bu süreçte bütün düzeni alt üst oldu yani uyku diye bişey kalmamıştı çocukta serum takmaktan elleri kolları mosmor oldu daha sonra Burçin hanıma yazdım olayları anlattım adenin resimlerini attım gerçekten kızım psikolojik ve bedenen bitmiş durumda devam etmek istemesseniz anlarım dedim zaten anlaştığımız süre dolmuşu oda dediki lütfen böyle düşünmeyin adenin saglığı her şeyden önemli aden iyileşsin gerekirse telrardan baştan alırız dedi o kadar iyi bir insan ki Allah günlüne göre versin gerçekten başka biri olsaydı o kadar ilerlemişken ben sorun kabul etmiyorum diyip bitirebilirsi tabiki bu süreçte çok yıprandım ama alerjik reaksiyon çok tehlikeli bir durum sabahlara kadar gözümü kırpmadan kızımın başında bekledim zor bir süreçti yani aşırı zor du şimdi iyi bir alerji doktoru bulduk oraya götürücegiz