Adeninannesi1906 bir şey sorcam.benim bebeğim aylardır desteksiz uyuyor,şu an 17 aylık.ama uykuya dalmadan önce mutlaka ağlıyor,istemiyor yani.yanında ben olunca sakinleştirmeye çalışınca park yatağa turmanıp çıkmaya çalışıyor,hayır uyku vakti diyoeum deliriyor.mecbur beşikten çıkarıyorum kısır döngüye giriyoruz.ben de onyüzden biberonuyla beşiğine bırakıp odadan çıkıyorum.1-2 dakika ağlayıp/mızırdanıp dalıyor uykuya.ama hiç içime sinmiyo yanında olmamak..size bununla ilgili bir şey dedi mi,tek başına mızırdayarak uykuya dalması falan normal mi