1alpercocuk Merve4466 Cahilce gorulebilecegi ihtimalini hic dusunmemistim acikcasi :) 6 aylik olup ek gidaya baslayinca alistirma bardagi aldim ama 1 kez bile ondan su icmedi, sadece dis kasiyor onunla. Biberon zaten almadi. Ben de minik cam bardakla iciriyorum. Kana kana iciyor.