Merve4466 bir defa yazmisdimm.bazi bilici annelerimiz bana agizlarindan ne çikti yazmisdilar
neden su verfin diye.neden çay verdin diye valla hiç cay deyil o valla.sadece bebeyim oyle seviyo tadini biliyo artik
nasilda cahilsin dediler.nasil annesin dediler.ah daha neler.o uzden yazdim.anlatamadimki benim bebeyim 6 gunlykken vucudundaa suyu bitmişdi idrar yapamamosdi.bebeyom susuzluktan az kalarak kalbi gidicekti..o uzxem basladim su renksiz çay gibi birşeyler vermeye.😔😔😔😔bende post acdim ne kadar su verdiniz diye.hepsi basladi 😔