Ayseediz benimde bebisimin makatinda catlak var yenidogan doneminde her gun yapiyordu kakasini, simdi 2 aylik ama malesef yapamiyor. 7 gün oldu yine en son yine 7 gün uzerine yapmisti. Krem kullaniyoruz sürüyorz sürekli sizin duzeldi mi acaba ? Bundan dolayi surekli ıkınma kıpkırmizi olma durumu var cani yaniyor