Papatya-eylul88
benim bebeğimde 41 günlük. Aynı şeyi yaşıyoruz 2-3 haftadır . 4 kere farklı özelde doktora gittik anlatıyorum hemen.
İlk zamanlar günde 1-2 kaka yapıyordu. Sonra bir anda 4 gün hiç yapmadı. Doktor 10 güne kadar normal dedi eve yolladı . 4. Gün yaptı. Sonra 8 gün yine yapmadı 7. Gün doktora gittik gece yarısı tekrar bişey yapın acil dedim 6 gün oldu. Çocuk kıpkırmızı oldu artık ıkınmaktan ağlamaktan. Hemen şuan birşey yapın dedim lavman yapın dedim lavman asla tavsiye etmiyorum ufacık bebeğe dedi. fitil attılar. 1-2 saat içinde hemen yaptı şükür 2 kere yaptı hatta o gün.
Kan,idrar ve ultrason bakıldı.
Herşey çok iyi çıktı.
Doktor Şunları söyledi;
-Her gün 1 çay kaşığı zeytinyağı içir dedi
-fitil verdi 2-3 günde bir atın dedi arka kısmını biraz kesin küçültün dedi (gliserin konsuk 1400mg pediyatrik suppozituvar)
-Makatta çatlak varmış baktırın sizde
-Makat için krem verdi ( fito ve hametan ) günde 3 kere karıştırıp makat kısmına ve kulak çöpü ile biraz içine doğru sokun dedi hatta uygulamalı kendi yaptı baya içine soktu sağa sola çevirdi içerde içine girsin iyice krem korkmayın dedi.
-karnına zeytinyağı ile masaj yapın dedi
-Biogaia diye bir damla var her gün onu alıyorz
Eve geldik yine kendi yapamıyor kaka. 2 gün geçti evde fitil attık öyle yaptı. Ama normal değil tabi bu hafta doktora gidip ayrıntılı baktırıcaz. Sizde bu fitili alın derim enazından geçici süre çocuk rahatlar vala