Mlkhkn Dil gelişimi doğumdan itibaren desteklenmelidir. Doğduğundan beri oğlumla konuştum hep , şarkılar , tekerlemeler söyledim. Bebektir anlamaz diyerek köşeye bırakmadım durmadan konuştum. 40 ımız çıkınca düzenli olarak kitap okudum hem gün içinde hem uyku öncesi . Büyük resimli kalın kitaplar aldım , tummy time yaparken bile önüne koydum incelemesini sağladım. Etrafta gördüğümüz her şeyin ismini söyledim ona işlevini anlattım. 2 aylıkken bile konuşmalarıma babıldama şeklinde yavru kedi gibi cevap verirdi🥹 onun çıkardığı sesleri taklit ettim , 8 aylıkken baba dedi ilk bilinçli kelimesi . 18 aylıkken 2 li cümle kurdu , şimdi 24 aylık konuşuyor , şarkı söylüyor , şiir okuyor , tekerleme söylüyor . Uzun cümleler kuruyor , bu arada tabi ki Sıfır ekran 🫶