Yildiz_ Fdme 8 gün geçmişti çok karın ağrısı yaşadım , ilk hamileliğimde de aynı belirtiler vardı bir an ümitlenmiştim testte pozitif çıkmasına rağmen kanda çıkmadı sonrasında da regl oldum zaten 😕💔
Esraemir34 Yildiz_ aynısı abimin eşinde olmuştu testte çıkıyor du kanda çıkmamış ti bir hafta sonra tekrar kan verdi bu sefer pozitif çıktı biraz bekleyin tekrar yapın
EsrraZ Yildiz_ olsun üzme kendini canımm rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin en kısa zamanda inşallah kalbine göre versin ( kız erkek :) ) ❤️🧸
aileceksaskiniz Yildiz_ test bozuk o zaman çünkü önce kana sonra kanda yüksek miktarlarda ulaşınca idrara geçiyor
Yildiz_ aileceksaskiniz İlk hamileliğimde testte çıktı kanda çıkmamıştı, sonra kanda çıkmıştı bu da öyledir sandım ama regl olunca yanıldığımı anladım🥰