belengaz ya aynı zorbalığı kız çocuğuna yapsalar içlerine siner mi acaba. “Aaa kız mı neyse olsun nasip “ , “aaa kız mı yandın sen” , “aaa kız mı zor zor çok zor keşke erkek olsaydı”
.
Kız - erkek ne farkeder , bebekleri böyle şartlamayı bırakın cidden instagrama da akım olsun diye yapıyorlar , çok sinirleniyorum üzülüyorum ayıp.
Fizyolojik fark gözetilir ve gelişim olarak cinsiyet farklılığı konuşulabilir ki bu çocuk gelişiminde ayrımı yapılan konu.
Erkek kötü yaramaz tövbe hayvanat bahçesi vs vs demek ne demek …
.
BU ARADA KIZ ANNESİYİM, OĞLUM YOK. Sadece daha bebeklere ve annelerine zorbalık yapılmasına tahammülüm yok