viyanyvz kadın doğum doktoru, 40.gün kontrolümde artık ilaç ya da vitamin kullanmamam gerektiğini söylemişti. O gün omega3 ü bırakmıştım. Bıraktıktan sonra sütümde ciddi azalma olmuştu, bebeğime yetmemeye başlamıştı. Sonra çocuk doktorumuzun tavsiyesi ile tekrar başladım omega 3 ,e sütümde artış oldu. Omega3 ün etkisi oldukça fazla, sizde aksatmadan kullanın bence etkisini sizde göreceksiniz. Bir de su tüketimini artırın.