zk1611 Meryemtorunn ne sıklıkla veriyorsunuz acaba bende mama veriyorum sütüm artmadı yarım saatte emse ağlıyor arkasından bir saatte emse ağlıyor
Berfboz zk1611 benim de durumum aynıydı ancak doktorum gaz sancısından sürekli emmek istediğini söyledi. Aslında doyuyorlar ama memeden ayrılmak istemiyorlar anca öyle sakinleşiyorlar.
fizikcianne _mom20 soğuk algınlığını nasıl geçiriyorsunuz? Neler veriyorsunuz? Kendi kendine mi geçiriyor. Bizimde bugün başladı hastaneyede götürmedim ne yapsam bilemedim. 1 ay 3 günlük
_mom20 fizikcianne burnunu aspiratörla sürekli temiz tutuyorum cezvede suyu kaynatiyorum içine bı çay kaşığı orjinal vvicks atıyorum bebeğin yatığı odada bulunduruyorum ayak topuğuna sürüyorum çok olmamak şartıyla bide karşı çıkanlar olucak ama😅 öksürük olduğunda 2 çay kaşığı ıhlamur veriyorum günde
zk1611 Berfboz gaz sancısı olduğunda anlıyorum memede kızarıyor ıkınıyor gündüz gece farketmiyor ama sütüm azaldığında akşam saatleri özellikle memede ağlıyor mamaya mecbur kalıyorum o yüzden
Berfboz zk1611 ben de birkaç hafta önce akşamları sütümün azaldığını hissedip mama verdim bir süre sadece geceleri uyumadan önce. Böylece biraz göğüslerim doluyordu. Şimdi daha iyi durumdayız gaz çok zorluyor sadece
dzba Biz çok yeniyiz 19 günlük daha 🤭gaz sancılarımız başladı sadece zinco gaz damlası veriyorum, inşallah çabucak biter sancılarımız 🤲