Dokuzkasimbebesi Annişler sizde durumlar nasıl birbirimize yardım edelim bu süreçte sizin bebeğinizdeki değişimi vs toplanalım
Dokuzkasimbebesi minikveannesii genel anlamda gece gündüz aynı bende uyuyamıyor anı sese irkiliyor uyumuyor kucak istiyor yatırınca ağlıyor alınca susuyor kafasını taşıyamıyor uykudan ama uyumuyor
bebelac Dokuzkasimbebesi her gun farklı biri dün hiç uyumadı hep kucağımda yattı uyudu bugün koyduğum yerde uyuyor gaz sancısı,ıkınmalar altını açınca ağlama krizi 🥲
fizikcianne _mom20 soğuk algınlığını nasıl geçiriyorsunuz? Neler veriyorsunuz? Kendi kendine mi geçiriyor. Bizimde bugün başladı hastaneyede götürmedim ne yapsam bilemedim. 1 ay 3 günlük
Meryemtorunn Bizde 1ay 11 günlüğüz sütüm yetiyor mu yetmiyor mu çok düşünüyorum arada mama veriyorum ya doymadıysa diye
zk1611 Meryemtorunn ne sıklıkla veriyorsunuz acaba bende mama veriyorum sütüm artmadı yarım saatte emse ağlıyor arkasından bir saatte emse ağlıyor