Yuksel33 canim benim oglumun 4 gun surdu 10 gune kadar sürebiliyormuş benim oglumun 38.8 i gecmedi hic dusukte 37.5 lardaydi cok nadir 36.8 leri gördüm. Yaptığım arastirmalarda dis atesinin 38.8 lere gelebileceği yaziyordu. Ben bir post açtım bununla ilgili oraya yazan bir kaç annemiz 40 ları gördüklerini soylediler. Hemde hic bir enfeksiyon olmadan. O yuzden tedbiri elden bırakmayın ama korkmayinda ben cok ateşlendiğinde calpol ve dolven dönüşümlü verdim. Dolven cok düşürmüyordu ama calpol iyi geliyordu. Üstünü cikariyordum. Ilik su ile bezi sıkıp alnina koyuyordum. Bezi sık sık degistiriyordum. Sirke kolonya filan yapma canım tehlikeli oldugu soyleniyor. Ben pijamasız atletli bile yaptırdığım oldu bi gozum açık uyudum hep yavrumda ateşten pek yatamıyordu. Surekli olcuyordum. Insallah sizinde gecer. Rabbim şifasını versin insallah.