8 aylık bir KuZum var 2 tane alttan diş çıkardı ne ateş ne iştahsızlık oldu ama son 3 gündür çok ağlıyor 38 39 derece ateş çok huysuz hiç bişey yemiyor ateş için dolven veriyorum duş aldırıyorum napablirim başka 😟var mı böyle olan ne kadar sürecek bu durum doktora gittik kulağını cekşyordu kan değerleri falan normal enfeksiyon yok şükür 😔