Piritoiya benim kızımın çok fazla yerinde egzama olmuyordu yüzünde kolunda bacak arkasında oluyor. Kolunda olan çok kötüydü hacamat artı bir markanın kremini kullandım çok şükür geçti şu an yine ara sıra oluyor ama öyle çok rahatsız edici şekilde değil . Alerjisi olan besim hangisi onu bulamadığım için çok nadir de olsa oluyor. Hacamatta önemli olan düzenli yapılması ben iki defa yaptırabildim şu an büyüdüğü için herşeyi anlayabiliyor yoksa yine yaptırmak istiyorum