Kızlar merhaba
Bebeğim 33 günlük gaz sorunumuz var hemde feci derecede. O kadar yoruldum ki gerçekten gücüm kalmadı. Ne denediysem fayda etmedi. Gaz damlaları kimyon çayı rezene aklınıza ne gelirse işte. Geçen bi arkadaşım kırkın çıksın hacamat yaptır iyi gelir dedi. Kafama takıldı. Biraz da korktum açıkçası. Yaptıran ve memnun kalan var mı ? Gerçekten etki eder mi ?