sagopakajmerap zehra15 bende öyle iki gündür boş boş geçirdim ama evle uğraşmaktan halim kalmıyor 😢😢 yarın çalışabilirim inşallah alanınız nedir yada hangisine gireceksiniz
zehra15 sagopakajmerap ev işi bitmez zorunlu olani yap gerisi kalsin haftada 1 gün temizliğe ayır sadece ben öyle yapıyorum İktisat mezunuyum a grubuna girmeyeceğim sadece b grubuna giricem
sagopakajmerap zehra15 biz de ailecek alerji var bir gün süpürürmezsem tozdan ölüyoruz hapşırmaktan. Maalesef bizde olduğu için bebeğimde de var
Bertugnunannesi sagopakajmerap uyku aralarında çalışabilirsin bak bu zamanlaeı degerlendir birde tlf a kitapların yayınevlerinin uygulamalarını indirebilirsin arada caktırmadan soru cözersin
sagopakajmerap Bertugnunannesi uyanıkken de telefonu elime alınca onunla ilgilenmeyince vicdan azabı duyuyorum üzülüyorum benle oynamak istiyor canı sıkılıyor