Bebeğim 37 günlük bende silikon uçla büyük olanı ile emziriyorum doğduğu günden itibaren . Bir süre de böyle gitmeyi düşünüyorum . Artık iyice emme refleksi falan oturunca bende kendimi hazır hissedince silikonsuz vereceğim . Emzirme serüvenim çok berbat geçti eğitim falan da aldım ama ya emzirmek işkence olacaktı yada silikon uçla devam . Silikonla devam suan . Elbet bırakacağız ☺️ Büyük olanı kullaniyorum sorun da yaşamıyorum yıkması dişin da ☺️