ESMERKADIN Ya ben silikon uçla emzirmek için avent silikon göğüs ucu aldım standart olanı ama çok büyük geldi başka marka alıp denesen mi öyle emermi kızım 2 aylık nolur öyle yapan varsa fikir versin
Nuripekduru ESMERKADIN canım aventin iki boyu var 1 ve 2 diye geçiyor. Ben 1 small kullanmıştım gayet küçük ince çok güzel kavramıştı
Merrcimek ESMERKADIN küçük olanı var canım ondan al ben hep onunla emzirdim eşim bi ara büyüğünü almış yanlışlıkla hep kaydı çok byük geldi ama küçüğü öyle değil
deletedmom555 ESMERKADIN iki boyu var onun acaba ondan mı büyük geldi🙆🏻♀️ Bende avent kullanıyorum 🙄
ESMERKADIN Nuripekduru kaç aylıkken kullandınız ben iki aylık ilk boyu yeni doğan diye geçince yanılttı beni
Aylabs1 ESMERKADIN 3 ay kullandım göğüs ucuna en yakın olan Aventin. Doğru olanı almışsınız. Tene yapışması kalıbının küçük olması daha ideal diğer uçlara göre wee de denedim ama avent kadar kullanışlı olmadı. 4. Aya giricez silikon yere düşünce memeye saldırdı orasıda bir ilginç oldu tabii😌😃
Nuripekduru ESMERKADIN bende 1. Aydan 3. Aya kadar kullandım sonra sütüm kesildi falan ama 1 numarası küçük onu deneyin
ESMERKADIN @Aylabs1#[url=https://hizliresim.com/OrjNZ5][img]https://i.hizliresim.com/OrjNZ5.jpg[/img][/url]