Gamzeliyanak evet iyi ama yorucu gerçekten eşim çok anlayışlı ve yardımcıdır aslında ama çalışma saatleri çok uzun o yüzden ondan bisey beklemiyorum kendim yapabildiğimi yapiyo yapamadığımı bırakıyorum elbet bu günler de geçicek büyüyecekler bizde alisicaz hersey yoluna girecek diye teskin ediyorum