Zeynebinannesi Merhaba anneler; bebeğinizle nasıl vakıt gecırıyorsunuz., 1 gününüz nasıl geçiyor .. benim gibi acemi annelere örnek olsun. Bizim aglamak- emmmek-alt degıstırme- az oyalanma- uyumak- emmek- ağlamak- emmek- ağlamak ( laf aramızda bu postu yazarlen gözlerim kapanıyor, zor tutuyorum-anne olmak çok zor.. yani bana çok zor gelıuor..😞) Sizin deneyimlerinizinden faydalanmak isterim
Berraginannesipinar Zeynebinannesi vala ne eksik ne fazla 23 günlük olduk bugün ilk kez kzımla tek kaldık bugün çok korkuyordum bakabilirmiyim diye ama korktuğum gibi olmadı şükür bende gözlerim kapanarak okuyorum Allah yardım ederse kalkıp yemek yapıcam ama çok yorgunum🤦♀️
Gamzeliyanak Ben hep yalniz baktim kizima ilk bir hafta kaynanamlar vardi baya kalabalık geçti 1 haftam sonra bizi bırakıp gittiler ilk başlarda cok kizdim sezaryanli gelinini 5 günlük torununu bırakıp gitti diye ama sonra yalnız bakmamin daha iyi oldugunu anladim su anda 2 ay 29 günlük herseyini kendim yapiyorum kendi kurdugum düzene alıştırıyorum gecelere pek uyuduğu söylenemez o yuzden guzduz çoğunlukla uykuyla geciyo o uyurken bende işlerimi yapabildiğim kadar yapiyorum 2 saatte bir emziriyorum altini aciyorum oyun oynuyoruz biraz konuşuyoruz ayakta gezdiriyorum hep airt üstü yatmasin diye o yorgun düşünce uykusu geliyor zaten ninniler söyleyerek dinleterek uyutuyorum cok şükür bir sıkıntı yaşamadan alistim kızıma ilk olunca insan bocaliyo basta ama annelik ic guduseldir ve bebek seni yönlendiriyor zaten zor olduğunu düşünmüyorum artik Rabbim bütün çocukları hastalıklardan kötü gözlerden kötü niyetli merhametsiz insanlardan korusun💕💜👼
Panikanne Gamzeliyanak benide annem 10. Gün bıraktı gitti bi haftadır yalnızız benim de aynı böyle geciyo evet anneye çok yük biniyo çok yoruluyorum ama kendim bebegime evime bi şekilde yetişebildigim içinde mutluyum
Nereidd Zeynebinannesi en zor kısmı geçmiş daha ne olsun 😉 biraz oyun halısında, biraz müzik dinleyerek geçiyor vakit ama çoğunluk göz göze şebeklikle 😁 ( bir hafta sonra 5 ay olacak bizimki de. Son zamanlar da kanguruyla yarım saat- bi saat yürüyüş yapıyoruz ikimize de iyi geliyor tavsiye ederim 😉
Gamzeliyanak Panikanne en iyisi bence kendin bakip ilgilenmek hem esinle hem bebeğinle hemde evinle bir sekilde ilgilenmeye çalışıyor insan anlayışlı bir eşiniz varsa iyi kötü yardımcı olur kuru kalabalıktansa her kafadan bir ses çıkmasından bin kat daha iyi bir gun süpür ertesi gun sil ev isi bir sekilde hallediliyor başta cok korkuyorudum nasil bakicam nasil yikiycam ya gece aglarsa duyamazsam bir yeri agrirda anlayamazsam neyaparim derdim ama etrafimda kalabalik yapan gorumceler kaynana baktim ki bana bir faydalari yok agrim varken bile ben kendim altini temizliyordum ben yapamam alamam korkuyorum diyorlardı ne ise yaramaya geldiler sanki yanima iyi ki de gitmisler diyorum canim kızımla aramizdaki bağ daha da güçleniyor görüntülü aradiklari zaman hemen aglamaya basliyo kapatinca gülüyor babasi bile sasiriyo bize gülüp konusuyon onlara niye gülmüyon diyo😀😀💕
Zeynebinannesi Gamzeliyanak çocuk bile kımın ne olduğunu biliyor.. 😃 benimli hep mızmız, kucakta.. kahvaltı bile yapamıyorum bazen. ( gercı bu aralar boyle )
Panikanne Gamzeliyanak evet iyi ama yorucu gerçekten eşim çok anlayışlı ve yardımcıdır aslında ama çalışma saatleri çok uzun o yüzden ondan bisey beklemiyorum kendim yapabildiğimi yapiyo yapamadığımı bırakıyorum elbet bu günler de geçicek büyüyecekler bizde alisicaz hersey yoluna girecek diye teskin ediyorum
Edaa Ben ailemden uzakta yaşıyorum onlar Sakarya’da ben Bursa’dayım.Annem sadece doğumdan 1 hafta önce ve Doğumdan sonra 1 ay kaldı.Allah razı olsun çok yardımcı oldu kayınvalidem de aynı şekilde.Açıkçası ilk 2 ay sürekli emip uyuduğu için daha kolay geliyordu ama şuanda zorlanmıyorum.Sabah kalkıyoruz önce yatakta oynuyoruz biraz bez değişimi yapıyorum sonra kahvaltısını yediriyorum.Daha sonra 11 buçuk gibi öğle uykusuna yattığında temizliğimi yapıyorum giyinip süsleniyorum sonra uyanıyor (süssüz olmaz tabii)😅 Kendi kendine oynuyor biraz öğle yemeğini yediriyorum saat 3 buçuk gibi bir daha uyuyor 1 bucuk saat kadar o sırada yemek yapıyorum.Günlerimiz böyle geçiyor 😊
Zeynebinannesi Edaa süssüz olmaz demi, ne güzel ya, hayat enerjiniz devam ☺️ Kaç aylık bebegınız. Bizim 3 .. sürekli menede kalıuor, bırakssm memede uyuyor.. ( hos bazen bırakıyorum. Uyanmasın dıye oturdugum yerde 2 saat kaldıgım oluyor 😔
Feri Zeynebinannesi Bizde emmek altını değiştirmek oyun oynamak aynaya bakıp gülmek :) o kdar oyuncak varken ıslak mendil poşeti pet şişe görünce onlara oynamak istemek uyumak o uyuyunca temizlik yapmak yemek yapmak veya bende uyumakla kızımla gezmelere gitmek parka gitmek yani hayatımı kızıma göre ayarlayarak geçiyor. İyi doğurmuşum Rabbim bize nasib etmiş onu :)
Edaa Zeynebinannesi Benim kızım şuan 7 aylık.Kızımda 4. Aya kadar sürekli memede kalmak istiyordu orda uyumak istiyordu bıraktığım an uyanıyordu.Oturmaya gezmeye gittiğim zaman takıyordum emzirme önlüğümü hem uyuyordu hem emiyordu bende o şekilde muhabbet ediyordum insanlarla.Yaz aylarıydı bide çok sıcaklıyordum ama alışmıştım.Kızımı emzirerek uyutuyorum hala yanına uzanıp.Ama zor gelmiyor kokumu alsın istiyorum çünkü biliyorum bir gün ben istesemde kucağımda durmayacak bir gün 😌