CihangirAslan0 evet memnunum 4 ay oldu taktıralı uzun kanamam oldu ama sonra geçti yeni doğum yaptığım içinde düzensiz olurmusum doktor öyle dedi cevremde taktıranlar var bazen 2 ay olmadıkları oluyormuş ama genelde düzenli regl oluyoruz diyorlar bi araştırın isterseniz ben hiç risk almak istemediğim için direkt taktırdım spirale güvenmiyorum cevremdeki herkes çıkarttırdı hep