Bebekli72 ılık suyla yıkadım yok hihh hiç faydası olmadı hep uykukluyor öyle emzirdim meme deyken de uyudu zaten 1 saate yine uyandıracam o zman topuğu da deneyecem ay bide eşimle uğraşıyorum karışma çocuğa karışma doktorun dediklerini ciddiye alıyor uyuyacak büyüsün diyo e büyümesi icjn sadece uyumaya değil beslenmeye de ihtiyacı var diyorum tartışıyoruz bu seferde😒