Kızlar benim kızım 14 günlük oldu bugün ve hep uyuyor emzirmek için uyandirmasam hiç uyanmaz aralıksız 5 saat uyuduğuna şahit oldum doktor sen uyandırma o açıkirsa ağlar diyor ama yok bu çocuk hep uyuyo ağlamıyor bile acaba normalmi ben mi evham yapıyorum zaten aglarkende pek sesi çıkmıyor kikirdiyor gibi sizler nasıl yaptınız