kbranr582_ gulten01 doktorumda belli biri değil ko devlet hastane gidiyorum hangisinden randevu alabilirsem ona gidiyorum. Ulaşacağım numarada yok normal o durumlar dese
1sirinannesi kbranr582_ Çok normal canım bu, doğuma hazırlanıyor endişe etme, sağlıkla gelir inşallah 😊
Catlakbiranne kbranr582_ Doktora gidin mutlaka Zaten doğum sancısı belden vurur Vakit kaybetmeyin derim Bize de haber verin mutlaka
kbranr582_ Catlakbiranne çok teşekkür ederim sagolun. Peki üşütme durumum olsa bel agrim vajina batma olurmu
Catlakbiranne kbranr582_ Olabilir ama dinlenince geçmiyorsa bel ağrınız Doğum sancısı olabilir Zamanınız gelmiş sancılarınız çok normal ama 20 dk da bir geliyorsa ve geçmiyorsa doktora mutlaka gidin Sağlıkla gelsin inşallah ❣️