kbranr582_ Bebek çok hareketli vajinaya cok baskı uyguluyor her an bisey düşecek gibi sanki yürümekte zorlaniyorum. Kasiklarim da ağrı oluyor o arada. Bu durumu yaşayan var mı güzel anneler. Ne kadar süre sonra doğuma gittiniz
MotorcuAnne kbranr582_ benim vajinamda değilde makatımda çok baskı oluyor. Büyük tuvaletim barmış gibi hissediyorum ama öyle bir şey yok. 21 haftalığım
Catlakbiranne kbranr582_ Ağrılarınız kaç dk da bir geliyor kontrol edin Doğum zamanınız gelmiş Kısa sürede sancı vuruyorsa doktora gidin Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
gulten01 kbranr582_ Bebişinizin yeri daralıyor zamanı az kaldı bu çok normal . Eğer kanama ya da suyunuz gelmediyse korkmayın
1sirinannesi kbranr582_ Çok normal canım bu, doğuma hazırlanıyor endişe etme, sağlıkla gelir inşallah 😊
MotorcuAnne kbranr582_ Cumartesi detaylı ultrasona göründüm. Hiçbir şey yoktu. Normal dendi. Uzunlukta iyidi. Plesanta da aşağıda değildi. Çok yürüyünce mi oluyor ne (2 saat yürüdüm bugün)
kbranr582_ MotorcuAnne olabilir. Benim son haftalar artık normal sayılsa bile. Sanki heran bisey olacak akacak gibi hissediyorum
turkan2_ Benm bu haftalarda aldı sezeryana 37haftalik doğdu iknci kızım eved bende de oluyodu yolda yürürken çok korkuyodum doğum yakın baskı oluyo aşağı doğru iniyo sanırım ondan oluyo dikkat edin sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🤲❤️
kbranr582_ Catlakbiranne Catlakbiranne 20 dakikaya bir vurması normal mi sayılıyor çocuk kasildikca belim ayrılacak sanki ağrıdan kasıyorum bende kendimi ağrıdan 😥
Catlakbiranne kbranr582_ Doktora gidin mutlaka Zaten doğum sancısı belden vurur Vakit kaybetmeyin derim Bize de haber verin mutlaka
gulten01 kbranr582_ kbranr582_ o kadar normal ki bende hamileliğim son haftaları nefes alamıyordum belim bacaklarım ve kasıklarım çok şiddetli ağrıyordu ama dediğim gibi çok normal içiniz rahat etmiyorsa bi doktorunuza danışın derim
kbranr582_ gulten01 doktorumda belli biri değil ko devlet hastane gidiyorum hangisinden randevu alabilirsem ona gidiyorum. Ulaşacağım numarada yok normal o durumlar dese