EypMom atlasmom27 45 50 günlük falandı ben hiç dokunmadım kendi kalktı ozmanda sarılıktı aynı 2 saate 3 saate bir kalkardı zaten bazen 4 saat uyurdu uyansın diye sesli konuşurdum 🤦🏻♀️😅 kalkardı şuan çok pişmanım şimdi uyku kalitesi bozuldu yarım saate bir kalkıyo 😩
atlasmom27 motherofLeyla bizim sarılık geçti çok şükür bebeğim zaten 2 saat sonra uyanmasam ağlıyor bazen kaçamak yapıp 2 buçuk saate alarm kuruyorum ama saat çalmadan ağlamaya başlıyor
motherofLeyla atlasmom27 evet kendileri uyanıyor zaten bende 3 saate bi felan uyandırıyodum büyüdükce 4 saat 5 saat diye çıkıyo zaten
KrasavcikMalcik atlasmom27 Kendisi 2 saatte bir 1 saatte bir acıkıyordu zaten. Ben kendim uyandırmama gerek kalmıyordu. Kilo alımı ayına göre iyiydi.
adaatuna atlasmom27 ilk ay kesinlikle bırakmamlısınız. 1. Ay dolunca 4-5 saat uyuyabilir. 2.ay itibariyle daha da artıyor
zk1611 atlasmom27 32 günlüğüz ben bir haftadır gece 1de mama veriyorum rahat uyudun diye 5 e kadar kaldırmıyorum 5te besliyorum bir daha ama ben beslemesem beştede uyanmaz zorla veriyorum
atlasmom27 zk1611 mama vermiyorum bebeğime ilk başlarda veriyordum ama doktorum manayı kesmemi söyledi
atlasmom27 zk1611 hemşirenin önerdiği süt arttırıcı içiyorum isterseniz ismini verebilirim benim onun sayesinde arttı
seevg Biz 26 günlüguz. Saat başı kendi uyanıyor gece de gündüz de. Zor oluyo geceleri ama düzene girecek zaman geçince eminim. Asla iki saat uyumuyor. Geceleri uyusa en azından diyorum ama saat başı 🥹
atlasmom27 seevg acaba doymuyor mu saat başı uyanıyor benimkide sütüm az olduğunda saat başı uyanıyor
aynenncnmmm atlasmom27 4 ay 1 günlüğüz geceleri uyandırmam kendisi uyanır ama 4 saati geçtiğinde rüya öğünü yaptırıyorum :) diğer türlü 3-3.5 saatte kendisi kalkıyor zaten.
seizetheday atlasmom27 en azından ilk 3 ay öyle yap diyordu ebeler doktorlar bana ama 40 I çıkınca kendi uyanmasına izin verenleri çok gördüm maalesef ki benim öyle kaldırma gibi Bi durumum olmadı hep zaten uyandı saat başı en fazla 2 3 saate bi 🤦♀️
_mom20 atlasmom27 bir buçuk aylık olana kadar emzirdim gece 2 saate bir ama 2 aylığız şuan emzirmiyorum kendisi uyanana kadar