atlasmom27 bir, bir buçuk ay kadar öyle sürüyor. O ara gece gündüz ayrımları oluyor, 2 aya doğru da gece 5-6 saatlik bir kesintisiz uykuları oluyor. Sonra beslenmek için uyanıp geri uyuyorlar. 2-3 saatte bir uyanıyirlar sabaha kadar. Bu dönem aynı zamanda gaz sancılarının arttığı bir dönem onun sıkıntısı oluyor ama kolik değilse çok uzamaz bu süreç.