Zahideee0742 bende 2 satte bir veriyorum aynı sık emzirmek herzmaan iyidir bana diğer doktor gece uyanmiyorsa uyandirma demişti bebeğim kilo almamıştı meğerse ondan dolayı bebeğim kilo alamamış ayın 14unxe gitmiştim 5 kilo 100 gram idi bugün gittim 5 kilo 360 gram geldi benim.meme reddi Bayadır vardı qma 2.5 aylıkken bellidir varsi daha yani sayılı gün 10 gündür güzel emiyo şükür hafta bile dolmadi 260 gram almış bu hafta çünkü bildiğim.gibi yaptım.geceleti 2 satte bi besledim.