Merhaba05
Valla ekranla konuşmanın ilgisi kesinlikle var ama bu etki her çocukta aynı olacak değil. Bunu birebir yaşayıp deneyimlediğim için söylüyorum. Ve 14 aylık bebek içinde 10 kelime oldukça iyi ayına kelime sayısı zayıf demişsiniz ya ondan yazıyorum. Ekran gören konuşur belki elbet ama iletişim sıkıntısı yaşama ihtimali, hiperaktivite ve dikkat dağınıklığı veya sadcee dikkat dağınıklığı, çok sabırsız olma, agresif olma, sosyal iletişim eksili gibi pek çok sorun görülebilir, hiç bir sey yoksa bile genelde sabırsız oluyorlar. Özellikle okul dönemi öğretmenler fark ediyor bunu.