Gamze1810 yanılıyorsunuz. Umarım ileride pişman olmazsınız hepimiz insanız hepimizin pili,tahammülü,sabrı tükeniyor ama onlar bizim parçamız hayatımızın da parçası yapmak çok zor olmasa gerek onlar seçmediler doğmayı biz istedik ve biz istediysek anne olmayı hakkını vicdanende kalbende vermeliyiz. Çocuklarımızı bile isteye bahanelerle kendi ellerimizle hasta etmemeliyiz. (Kimsenin anneliğini yargılamıyorum ama burası ortak bir platform bu benim yorumum ama benim fikrim değil o çok güvendiğimiz çocuklarımız hastalandığında sığındığımız uzmanlar,doktorlar söylüyor. 0-3 yaş sıfır ekran!)